CRM bugungi bizneslarda sotuv bo'limining eng asosiy ish qurollaridan biriga aylanib ulgurdi. Maqolada CRM qanday tizimligi va uni qanday ishlatish haqida gaplashib o'tamiz
CRM nima?
CRM(Customer Relationship Management) ya'ni "mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish" degan ma'noni anglatadi. CRM yordamida mijoz bilan barcha aloqalarni boshidan oxirigacha kuzatishingiz mumkin.
CRM mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning butun tarixini saqlaydi va hatto 3 yildan keyin ham menejerlardan qaysi biri tranzaktsiyani amalga oshirganini, nima muhokama qilinganini, qanday hujjatlar tayyorlanganligini va mijoz buyurtmani qachon amalga oshirganini ko'rishingiz mumkin. Shu bilan birga, u nafaqat ma'lumotni qayd etadi, balki ko'plab jarayonlarni avtomatlashtiradi. Tizim nafaqat mijozlar bilan, balki hamkorlar, yetkazib beruvchilar va boshqa pudratchilar bilan ishlashda ham yordam beradi. Agar xodimlardan biri ta'tilga chiqsa yoki ishdan ketsa, barcha ma'lumotlar tizimda qoladi va uni yo'qotmasdan boshqa shaxsga o'tkazish mumkin.
CRM nima uchun kerak va u qanday muammolarni hal qiladi?
Quyida CRM hal qilib beradigan muammolarni keltirib o'tamiz. Shu ro'yhat asosida CRM aslida nima uchun kerak ekanligini ham bilib olish mumkin:
Mijozlar ma'lumotlarini saqlash
Eslatmalar va vazifalarni taqsimoti
Sotuv bosqichlarni qurish va nazorat qilish
Hisob-kitob va analitika
Kun tartibini avtomatlashtirish
Jamoaviy ish
Qayta sotuv va mijozlarni ushlab qolish
va yana boshqa shu kabi vazifalar CRM orqali hal qilinadi
Ishonchli CRM dasturini qayerdan topish mumkin?
Ishonchli va sinovdan o'tgan tizim bu Bito. Bito ERP orqali siz biznesingizni avtomatlashtirishingiz va sotuvni nazorat qilishingiz mumkin.